Reklamácie
ZUBNÁ POHOTOVOSŤ A DENNÁ AMBULANCIA S BEZBARIÉROVÝM PRÍSTUPOM TRI VEŽE
Mali ste niekedy negatívnu skúsenosť pri návšteve stomatológie 24Dental?
Pracujeme na tom, aby každá návšteva našej kliniky bola pre vás príjemnou skúsenosťou. Ak ste neboli spokojní s prístupom nášho personálu, prípadne ste si všimli nedostatky, ktoré by ste radi napravili, informujte nás čo najskôr. Manažment kliniky sa bude vašou sťažnosťou zaoberať a podnikne kroky k okamžitej náprave. Čím viac informácií nám poskytnete, tým lepšie:
- Bola vám naúčtovaná chybná služba alebo položka?
- Hodnotíte prístup nášho personálu na recepcii negatívne?
- Dostali ste odpovede na všetky vaše otázky?
- Nedostali ste odpoveď na email alebo vás nikto nekontaktoval spätne telefonicky?
- Bol/a ste nespokojný/á s poskytnutým ošetrením?
- Ste nespokojný/á s prístupom vášho zubára?